Reklamy, znělky, spoty a prezentační filmy

Vlastně je to vyprávění a vyprávění mě baví. V reklamě velmi stručné, zhuštěné a čím jasnější sdělení, tím lépe. Tedy upřímě řečeno, všechny neberu. Načančanou hospodyňku, která se jiskřivě hlásá do světa, že se nechce dotýkat bakterií vám nenatočím, a oslavu cigaret taky ne! Vážně bych to vzít neuměl a pro parodii už tam není prostor. :)

V sekci inspirace najdete odkazy na reklamy, které mi připadají skvělé a z nichž je možno se učit. Není jich mnoho, ale shrnují to podstatné.

Náměty k přemýšlení:

  • Co chceme reklamou říct? Čím méně informací do reklamy chcete vložit, tím jasněji zazní.
  • Komu to sdělujeme, kde a v jaké situaci bude divák reklamu sledovat?
  • Má možnost ji přeskočit (internetové reklamy)? Po kolika sekundách?

V jednom propagačním filmu jsme nechali tančit židle, protože jejich hlavní cahrakteristikou byla pohyblivost. V Gastronomii pracujeme se spouštěči chutťových vjemů a na střechách s časem, protože tam jde o to kolik vydrží

Prezentační film je obvykle delší a obsáhlejší, ale v principu má úplně stejnou funkci.

Je to vždycky šití na míru. Těším se!

Příklady

Falk - značkové střechy, stavebnice propagačního filmu a reklam

Ivitera - reklamy na vzdělávací portál

Becherovka - prezentační film assesment centra

Spinalis - tanec židlí 

Spinalis - prezentační film, jazykové verze: Slovensky, Polsky

Spinalis - remake reklamy s využitím animace ve videu